«بازی زیبا» عنوانی است که برای یک بازی فوتبال خیریه خاطره‌انگیز انتخاب شده است، فوتبالی که یکسوی آن به کاپیتانی رونالدینیو یا همان شاعر فوتبال بوده و کاپیتان سوی دیگر زمین روبرتو کارلوس قرار داشته است.
کد خبر: ۱۳۷۰۵۳۵
تعداد بازدید : 94

طبق رویه معمول فوتبال‌های اینچنینی نتیجه بازی چندان اهمیتی ندارد و جالب اینکه بدانیم در آخر نتیجه بازی 12 بر 10 به نفع تیم کارلوس بوده.

22 گل در یک بازی اما آنچه چشم مخاطبان را به این بازی جلب کرده نه نتیجه احتمالی بازی که حضور ستارگان گذشته فوتبال در این بازی بوده است.

بازیکنانی که برای فوتبالدوستان دهه شصتی ایران سراسر از خاطره‌بازی است. بازیکنانی که حتی نامشان هم یادآور خاطرات خوش فوتبالی گذشته است.

از هریستو استویچکوف بلغار گرفته که روزگاری ستاره تیم این کشور بوده و میانه زمین تیم بارسلونا در اختیارش بود تا زامورانوی شیلیایی، کافوی برزیلی و البته که اسطوره دروازبان‌های سرکش آن روزگار یعنی هیگوئیتای کلمبیایی.

گذشت بیش از 20 سال از زمان اوج این بازیکنان اما هنوز باعث نشده است که چهره آنها تغییرات زیادی داشته باشد! مثال بارز و جذاب این بازیکنان «والدراما» کاپیتان تیم ملی کلمبیا در جام جهانی 90 است که با همان استایل گذشته ـ البته که با چاشنی نشستن گرد پیری روی چهره ـ در بازی حضور دارد، بازیکنی که راه شناخت عشق‌فوتبال‌های آن زمان از او تصویرش در آدامس‌های آن روزها بود!.

صفحه آخر روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها